[Tutor PyCZ] tkinter X wxpython - pohled zacatecnika

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Pondělí Říjen 16 21:48:25 CEST 2006

Ja jsem take premyslel (cca 1 rok) a vysel mi nejlepe wxPython.
Nakonec prevazily tyto duvody:

+ vypada nativne v Lin + Win a Mac => vsude vypada pekne
+ je docela prenosne (samozrejme ne na 100% v pripade nejakych exotickych
veci, ale vicemene ano)
+ ma vynikajici demo, kde jsou predvedeny vsechny widgety v akci, kod je
prehledny a da se v nem experimentovat
+ ma vybornou knihu ze ktere se vsechno nazorne naucis (wxPython in action)
+ ma aktivni a ochotnou komunitu - kazdy den cca 40 mailu
+ ma vynikajici dokumentaci - lze namitnout, ze je napsana pro C++, ale
neni problem to pochopit - opravdu!

Tyto duvody byly rozhodujici pro me, ostatni Gui vetsinou shorely na
prvnim bode.

Jinak debaty na toto tema jsou nekonecne a kazdy si urcite najde to sve
oblibene GUI ;-)

Jirka

Dne Mon, 16 Oct 2006 20:11:01 +0200 napsal/-a sebastian
<sebastian na sendmail.cz> zprávu následujícího znění: