[Tutor PyCZ] tkinter X wxpython - pohled zacatecnika

sebastian sebastian na sendmail.cz
Pondělí Říjen 16 20:11:01 CEST 2006

Asi bych se mel trochu rozepsat o tom co vlastne hledam.

Kdyz jsem studoval mel jsem furu casu a vubec mi nevadilo ucit se treba
tri mesice assembler nejakeho exotickeho procesoru prestoze jsem vedel
ze to pouziju jen jednou.

Ale ted mam casu malo ;-) a kdyz uz do neceho investuji svuj cas chci
aby se to v budoucnu dalo pouzit na co nejvice veci (proto se taky ucim
Python a ne "nove" C++ ;-)).

Proto tolik premyslim nez se zacnu neco ucit ... a proto tolik premyslim
co zvolit ... vim ze neexistuje jednoznacna odpoved ale jde o to co je
prespektivnejsi, univerzalnejsi a efektivnejsi - to je to co mne zajima
preci jen "cas jsou penize" :-)

Seb.