[Tutor PyCZ] tkinter X wxpython - pohled zacatecnika

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Úterý Říjen 17 13:16:36 CEST 2006

Naprosty souhlas. Hlasky typu "nepodarilo se nalezt vstupni bod
procedury...", me dokazali vzdy gtk na win dostatecne znechutit.

Na druhou stranu me docela mrzi, ze neexistuje nejaka referencni, state of
art aplikace napsana ve wxPythonu,
ktera by byla take dokonale stabilni (nebo alespon temer). Vsechny
slozitejsi aplikace napsane
ve wxPythonu co jsem kdy zkousel (Boa, drPython, Ulipad) se mi vetsinou
podarilo na nejakem miste shodit.

Tipnul bych si, ze sw pro raketoplany se ve wxPythonu asi nikdy psat
nebude :-)

Jirka