[Tutor PyCZ] tkinter X wxpython - pohled zacatecnika

superman feed na centrum.cz
Úterý Říjen 17 13:22:35 CEST 2006

> Naprosty souhlas. Hlasky typu "nepodarilo se nalezt vstupni bod
> procedury...", me dokazali vzdy gtk na win dostatecne znechutit.

Ono je to tím, že instalace Gtk si porozhazuje řadu knihoven do
nejrůznějších adresářů a ono se jí to pak bije s instalací jiných
programů. Mě se podařilo instalovat stabilní Gtk poté, co jsem sehnal
DLL knihovny od knihoven co používá a natvrdo jí je nacpal do jejich
adresářů.

Gtk prosím ne.

Uživatel Windows

Miloslav Ponkrác