[Tutor PyCZ] tkinter X wxpython - pohled zacatecnika

superman feed na centrum.cz
Úterý Říjen 17 20:58:39 CEST 2006

> Na druhou stranu me docela mrzi, ze neexistuje nejaka referencni, state of
> art aplikace napsana ve wxPythonu,
> ktera by byla take dokonale stabilni (nebo alespon temer). Vsechny
> slozitejsi aplikace napsane
> ve wxPythonu co jsem kdy zkousel (Boa, drPython, Ulipad) se mi vetsinou
> podarilo na nejakem miste shodit.

To není nic proti SPE!!! Tam jsem několik hodin programoval v Pythonu,
uložil zdroják, ukončil a zjistil, že SPE to neuložil!!! Několikrát
opakovaně prokázáno!!! Od té doby uznávám jedině vim :-)

> Tipnul bych si, ze sw pro raketoplany se ve wxPythonu asi nikdy psat
> nebude :-)

Ada forever :-)