[Tutor PyCZ] CherryPy

Jiří Popek jiri.popek na gmail.com
Pondělí Září 25 13:29:08 CEST 2006

Zdravim,
to, co je ve skriptu poslano na std. vystup je automaticky soucasti html
kodu poslaneho na klienta.
Pokud dojde k vyjimce, tak je na klienta zaslana stranka s informacemi o
chybe (stejne, jako v interaktivnim rezimu).
Server ale musi bezet v develompment modu, jinak zobrazi jen "Chyba skriptu"
viz. dokumentace k CherryPy.
J.