[Tutor PyCZ] CherryPy

viktor vraniak tyctor na post.cz
Úterý Září 26 18:10:29 CEST 2006

myslim, ze sme sa nepochopili

vysvetlim:
mam 2 funkcie. kazda vracia cast html kodu stranky.
ak budem pridavat ladiace hlasky do html kodu vrateneho funkciami, tak budu tie hlasky roztrusene po stranke.
v tomto pridade ladiace hlasky druhej volanej funkcie budu az za html kodom vratenym prvou funkciou.

ale pri mod_python, ako pouzijem req.write(), tak vsetky ladiace hlasky budu pokope, na zaciatku stranky a pod nimi bude vrateny html kod...

neviem ci som to dostatocne vysvetlil.
zatial pridavam hlasky do navratovych hodnot funkcii, pretoze req.write() v lubovolnom mieste kodu asi v cherrypy nepojde... ;o)

v podstate ide iba o zvyk, vypisat si cokolvek kdekolvek v kode a nemusiet upravovat kod funkcie.

viktor vraniak