[python] IRC

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Duben 20 23:00:51 CEST 2002

On Sat, 20 Apr 2002 15:26:55 +0200 (CEST)
Fabian <fabian na penguin.cz> wrote:

> ahoj lidi,
>
> zdalo se mi ze by se naky problemi mohli resit on-line a ze
> by nebylo na skodu mit svuj kanal na IRC. pro ty kdo to
> neznaji tak je to program na chatovani (IRC - Internet Relay
> Network). pro linux vrele doporucuju program BitchX ktery je
> obsazen skoro v kazde distribuci. tady predkladam kratky
> navod pro zacatecniky jak se dostat na kanal #python.cz:
>
> 1) nainstalovat BitchX
> 2) prikaz na konzoly:
>    > BitchX irc.felk.cvut.cz
>    timto zavolate program BitchX a pripojite se do site
> [...]
ahoj,

jo, irc je prima, jen je potreba k tomu mit real-time cas, coz ted
bohuzel nemam. co bych ale povazoval za nutne je provadet archivaci
techto dialogu a jejich publikaci na webu, nejlepe bez nutnosti manualni
prace - cele to zautomatizovat. bez tohoto pro mne irc ztraci smysl -
vlozim cas a energii nekam, kde to spadne do prazdna a pritom se tam
vyskytuje tolik informaci a tolik vyresenych problemu...wow!

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487