[python] IRC

Fabian fabian na penguin.cz
Sobota Duben 20 15:26:55 CEST 2002

ahoj lidi,

zdalo se mi ze by se naky problemi mohli resit on-line a ze
by nebylo na skodu mit svuj kanal na IRC. pro ty kdo to
neznaji tak je to program na chatovani (IRC - Internet Relay
Network). pro linux vrele doporucuju program BitchX ktery je
obsazen skoro v kazde distribuci. tady predkladam kratky
navod pro zacatecniky jak se dostat na kanal #python.cz:

1) nainstalovat BitchX
2) prikaz na konzoly:
   > BitchX irc.felk.cvut.cz
   timto zavolate program BitchX a pripojite se do site
IRCnet ve ktere je nas kanal. pokud vam nepujde tento
server
muzete zkusit jest irc.cis.vutbr.cz nebo irc.telecom.sk.
dalsi naleznete na www.ircnet.cz
3) program vas vyzve k zadani nickname.
4) az uvidite hlasku -:- Mode change [+iw] for user nick
napiste tento prikaz: /join #python.cz
5) nyni jste na nasem kanalu. vse potrebne vam vysvetli
nekdo zkusenejsi koho zde naleznete (ja mam prezdivku
f4bian).

tak to zkuste

Fabian

    |	E-mail: fabian.brdy na volny.cz          				 |
    |	IRC: IRCnet, irc.felk.cvut.cz, #eastside, #zhuleno               |
    |	Moje stranky:                                                    |
    |   http://vystavy.zde.cz     ::   Vystavy - Umeni na Internetu      |
    |   http://penguin.cz/~fabian ::   Moje homepage                     |