[python] odkazy

ViNiL vinil na zagamma.cz
Neděle Duben 21 11:25:51 CEST 2002

On Sat, Apr 20, 2002 at 08:33:10PM -0400, Petr Vanek wrote:
> ja osobne bych velmi ocenil nejake konkterni poznatky k tomu, jak ten
> web vznika, jaka nastaveni tam bezi a podobne. vim, ze je to tezke z
> hlediska casu, navic otevrit se neni jednoduche, ale myslim si, ze by to
> bylo zajimave videt vznikat. samozrejme muzes mit opacny nazor, pak
> nemam zadne dalsi poznamky..., snad jen ze bohuzel...

Rozhodne nechci pusobit dojmem, ze "si neco plichtim, nikomu nic nereknu a
nikoho k tomu nepustim" :-)
Pouzivam Zope, zatim bez zadnych dalsich produktu a dopoustim se pouze
jednoduchych DTML Metod/Dokumentu a kratkych Pythonovskych skriptu. Jestli te
zajimaji nejake konkretni veci, tak to bez problemu muzem probrat, ale asi
mimo tento list...
A jak jsem psal, ucty _ZATIM_ nikomu nechci davat, protoze ty veci teprve pisu
a meni se pod rukama, takze by byl dost problem neustale upozornovat na
vsechny zmeny atd. Muzu vsak poslat export celeho toho webu a kazdy si s tim
muze "doma ve svem Zopeu" pohrat dle libovule. To je myslim vubec ten
nejvstricnejsi mozny krok, ne?

> no, nevim jesteli ted popisujes myslenku tech 'odkazu$, nebo zda ted
> myslis na veci, ktere jsem tam poslal - vsechny z nich byly celistve
> dokumenty konkretne se zabyvajici jazykem. osobne bych dokonce navrhoval
> osloveni serveru/autoru a provest jejich miror na pycz.cz
>
> jak ale rikam - to je vse na tom, kdo ten web dela, ty to muzes citit
> jinak...

Dost sem o tom premyslel a kdyz se kouknes na web, tak zjistis, ze jsem tam 3
zaradil (ten ctvrty je obsazeny v tom jednom). Dokonce jsem zavedl kategorii
"Domovske stranky" a "Dokumentace/Serialy". Zkratka, myslim, ze nejsem
fatalista a rad se necham presvedcit :-)

> ^^^^^^^
> byl by problem tady pridat adresu toho webu, presnou adresu na archiv,
> popripade nejaky prohledavac archivu?

Ale jo, vsechno jde, kdyz se chce, ale cekam na presun na py.cz, abych to
nedelal 2x...

--
ViNiL the GNU hippie

Když instaluješ nový motherboard, oveř si, jestli jádro detekuje správně
dostupnou operační pamět.
      -- staré aztecké přísloví