[python] odkazy

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Duben 21 15:12:03 CEST 2002

On Sun, 21 Apr 2002 11:25:51 +0200
ViNiL <vinil na zagamma.cz> wrote:

> Rozhodne nechci pusobit dojmem, ze "si neco plichtim, nikomu nic
> nereknu a nikoho k tomu nepustim" :-)

nee. tak jsem to nemyslel, mohl jsi mit ale pocit, ze je to bud 1)
know-how , nebo 2) prisne tajne, aby_se_tam_zadny_hacker_nedostal ;-)

> Pouzivam Zope, zatim bez zadnych dalsich produktu a dopoustim se pouze
> jednoduchych DTML Metod/Dokumentu a kratkych Pythonovskych skriptu.
> Jestli te zajimaji nejake konkretni veci, tak to bez problemu muzem
> probrat, ale asi mimo tento list...

jojo, to bych uvital. wonderful!!!

> A jak jsem psal, ucty _ZATIM_ nikomu nechci davat, protoze ty veci
> teprve pisu a meni se pod rukama, takze by byl dost problem neustale
> upozornovat na vsechny zmeny atd. Muzu vsak poslat export celeho toho
> webu a kazdy si s tim muze "doma ve svem Zopeu" pohrat dle libovule.
> To je myslim vubec ten nejvstricnejsi mozny krok, ne?

jak rikam, ja chypu ty duvody a myslim, ze to ma smysl. to o tech uctech
byl jen navrh...

> Dost sem o tom premyslel a kdyz se kouknes na web, tak zjistis, ze
> jsem tam 3 zaradil (ten ctvrty je obsazeny v tom jednom). Dokonce jsem
> zavedl kategorii"Domovske stranky" a "Dokumentace/Serialy". Zkratka,
> myslim, ze nejsem fatalista a rad se necham presvedcit :-)

libi, libi ;-) , doufam, ze to neberes osobne! ja jsem kecalek, ale
snazim se pomoct jak umim.

to dava smysl ;-)

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487