[python] Hlavne Python! (no more IRC :)

Jan Svec honza.svec na seznam.cz
Úterý Duben 23 14:05:09 CEST 2002

Dne 23. duben 2002, <python na zagamma.cz> napsal:

>     Z poslednych prispevkov mam pocit, ze sme na konferencii o IRC.
> Nemyslim, ze by sme nazvom PyCZ stracali transparentnost s Pythonom (a predstavte si este PySK!).
> V nasich kruhoch nam Py ... jednoznacne evokuje Python. Suhlasim s ViNiL-om, ze sa usilujeme
> o komunitu uzivatelov (a vyvojarov).

PyCZ = kratke a vystizne. Howgh!

>     Ak niekto vidi IRC ako dolezity nastroj, je to v poriadku ale taketo veci by si mohli ti, ktorych to zaujima,
> vykonzultovat (mailom alebo cez IRC) mimo tejto konferencie. Myslite na to, ze viacerych ucastnikov konferencie
> to moze aj odradit. Navrhujem thread o IRC na konferencii ukoncit (ViNiL - co ty na to?),
> resp. technicke prispevky o IRC zretelne oznacit ako OFFTOPIC.
> Ak sa IRC-aci dohodnu na niecom, co sa tyka Python-u, staci to poslat do konferencie raz.

Dalsi veci, na kterou bysme se meli vrhnou by melo byt napsa meta-FAQ teto
konfery. U vseho maji byt presna pravidla. Pak bysme si meli take dohodnou
urcite postaveni, treba ja a ty prekladatel, ViNiL webmaster a spravce mailing
listu. To je pouze ilustrativni, problemy resit az prijdou.

> Podla mna, preklad dalsich casti zo zakladnej sady dokumentacie k Pythonu nie je taky naliehavy.

Souhlasim.

> Uz som nadhodil, ze mozem pracovat na preklade "Dive into Python" - tutorialu pre pokrocilych
> (http://diveintopython.org/). Prve styri kapitoly su vhodnym doplnkom k zakladnemu Tutorialu.
> Pytam sa znova - mozem to prekladat, alebo ma niekto na mysli nieco konkretne, uzitocnejsie,
> co by sa malo urobit skor?

Myslim si, ze by to bylo velice uzitecne.

Nashledanou
--
S pozdravem
Jan Svec