[python] IRC - ale hlavne Python. - doufam, ze mne neukamenujete

Michal Kaukic mike na frcatel.fri.utc.sk
Středa Duben 24 14:49:51 CEST 2002

(o IRC + Python)
> mne se ty prispevky nezdaly az tak off topic, protoze se primarne tykaly
> pythonovskeho kanalu na IRC, ne IRC jako takoveho a plkani o zenskych.
> Takze zadni IRCiste, ale pythoniste, kteri pouzivaji IRC.
> Myslim, ze by to chtelo trosku tolerance - nemusime se na sebe mracit uz
> od zacatku. Nikoho v zadne konferenci nikdy nezajima kazdy prispevek
> a pokud budeme vyplnovat rozumne subject, nemusi to znamenat nejakou
> strasnou ztratu casu a ten kilobajt ve schrance snad nikoho nezabije.

   Nepochybujem o vasich dobrych umysloch. Nedivte sa vsak, ze ta zaplava prispevkov o IRC
vyvolala napr. vo mne obrannu reakciu (mam iste skusenosti s nasimi studentami :-)
Venujme sa kazdy tomu, v com mozeme byt uzitocni. Zacinam prekladat "Dive Into Python".

                                                        m na f