[python] novy web

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Srpen 14 18:05:41 CEST 2002

Zdravim vas vodackym pozdravem Ahoj! :-)

Tak jsem konecne nasel cas na predelani webu. Uvitam kazdou pomoc:

1) Jak jsem jiz hodnekrat psal, zejmena nejaky navrh designu by bodl. Nebo
alespon odkaz na nejaky hezky, ktery by stal za to ukrast :-) (Ale neco
jednoducheho -- zadny flash, animace a tak)

2) Jakekoliv texty. Napr. "Vitejte na ...", "Python znamena...", "Zope se
provozuje..." a tak.

3) Jakekoliv navrhy na funkcnost. Jako treba "chci, abych si tam mohl zalozit
uzivatele a mel pristup do ZMI", "chci, abych si mohl zalozit e-mailovy alias
@py.cz" atd.

Zkratka, zkuste me, prosim, nejak inspirovat. Konecne, budete tam koukat asi
vy, ze jo... :-)

p.s.
Rad bych to koncipoval pro obe skupiny uzivatelu -- tedy ty, kteri netusi, co
slovo python znamena a prijdou se to dozvedet, ale tak ty, kteri hleduji uz
jen nejake vychytavky nebo zajimave lidi...

--
ViNiL the GNU hippie

Když je třeba udělat v životě důležitý krok, ptá se muž, co má
říci. Žena, co si vezme na sebe!
               -- Hubbard