[python] MSWord document

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Srpen 20 15:47:14 CEST 2002

| Odesílatel: ViNiL <vinil na zagamma.cz>
| Proc by takova aplikace mela byt systemove zavisla? Je to postavene na
samych
| otevrenych technologii, takze v principu by to melo jit zkompilovat
vsude.
| Ovsem prakticky nevim... mlikosoftim produktum se jaksi... vyhybam.

Ja taky. Ale sef je vyhledava. No nic, zkusim to na firemnim Metaframe,
treba se z toho nepose*e. Kdyz uz tam bez sefova vedomi jel mesic Zop...

| To nevim. Nevyznam se naprosto ve verzovani techto produktu... na wvware
| homepage pisou neco jako word v6, ale to mi nic nerika.

Videl jsem tam Word9 (=O2k), ale je otazka jestli to umi vsechny featury,
nebo umi prevadet jenom veci co meli uz ve Wordu6. Word6 je v podstate
trochu lepsi wordpad.exe.

Zdravi JL.