[python] kritika slovniku terminu Pythonu

Petr Vanek petr.vanek na ika.cz
Úterý Prosinec 17 14:38:04 CET 2002

On Út, 2002-12-17 at 12:58, Petr Mach wrote:

> A co je na tom spatneho? Proc zavadet newspeak? Proc zavadet
> babylon, proc jednu a tu samou vec nazyvat ruzne? Kdyz se rekne
> asociativni pole, vim hned presne o co jde. Celej Python je temahle
> nesmysly prolezlej a snazi se byt za kazdou cenu originalni, zbytecne.

s tim bych souhlasil, kdybych si, krome tuple, dokazal ne nejaky
novy pojem (v anglictine) vzpomenout :)

> Nekdo prohlasil ze Python je snadny jazyk pro zacatecniky,jak se v nem
> to bohuzel je specializovany jazyk a ma mizernou podporu objektu,
> vyjimek a podobne.

konecne poradny flamewar :)))
nojo, jenze kdyz chci pouzit php na neco jineho, nez sahnuti
do (relacni!) db a pomoci forcyklu vysledky zpracovat, tak
mam smulu.
nevim, jestli je python vhodny pro zacatecniky, ale rozhodne
souhlasim s tim, ze je srozumitelny a elegantne se v nem programuje
(i kdyz... sveho casu jsem to tvrdil zejmena o smalltalku:))

> To samy, kazdej kdo kdy pricichl k programovani vi co to je konstruktor
> a dovede si predstavit co to je konstruktor seznamu, ale pod strucnym
> seznamem si nikdo nepredstavi nic. Kazdy kdo programuje stejne musi
> konference a podobne. Osobne bych tedy mnohe veci neprekladal a kdyz,
> tak takovym zpusobem, aby bylo mozno puvodni nazev snadno odvodit.

zlata slova, s tim souhlasim bez vyhrad a opet odkazuji
na to, ze (az na vyjimky) neni v pythonnim nazvoslovi
nic neznameho.

  Petr Vanek           [ duchovni  autor  onikani]
  petr.vanek na ika.cz    [v konferenci python na py.cz]
  ----- www.yarpen.cz --- allmetal.cz ------------
         Kuolema Kaikille (Paitsi Meille)