[python] kritika slovniku terminu Pythonu

Petr Mach gsl na seznam.cz
Úterý Prosinec 17 19:17:55 CET 2002

Petr Vanek wrote:

> ok, ale to bychom mohli take prestat pouzivat (smalltalkovske)
> OrderedCollection, Set, Bag apod, ne? Myslim, ze zrovna vyznam
> Dictionary je "mnohem prijemnejsi" nez asociativni pole (mozna
> slovickareni).
Ja myslim, ze by se melo pouzivat to co je zazite. Protoze mozek s
takovou informaci umi nakladat efektivneji, ma ji zazitou a ma k ni
vytvoreny asociace. Kdyz se neco ucite, snazite pochopit nebo vysvetlit,
obvykle to prirovnavate k necemu co uz znate (to je jako...). Pouzivat
kpro neco totozneho jiny nazev a delat z toho neco jineho je presne
opacny proces. To pouzivaji politici, kdyz nechteji aby jim bylo
porozumneno. Newspeak se tomu rika. V tutorialech je to imho silne
nevhodne :-).

Abych se drzel aspon trochu subjektu.

High level data types - bych prekladal spis jako datove typy vyssi
urovne. Prijde mi to min krkolomne.