[python] kritika slovniku terminu Pythonu

Petr Vanek petr.vanek na ika.cz
Úterý Prosinec 17 18:55:18 CET 2002

On Út, 2002-12-17 at 17:51, Petr Mach wrote:
> nejdou, coz me prinutilo se podivat co to vlastne je zac. List a
> dictionary je naprosto obycejne indexovane a asociativni pole a imho je
> zhuverilost to nazyvat jinak. Imho to je anti zacatecnicke, alespon pro

ok, ale to bychom mohli take prestat pouzivat (smalltalkovske)
OrderedCollection, Set, Bag apod, ne? Myslim, ze zrovna vyznam
Dictionary je "mnohem prijemnejsi" nez asociativni pole (mozna
slovickareni).

> Knihovny se tu nazyvaji moduly a vubec mi prijde, ze cela zakladni
> terminologie je zbytecne prekopana. Aspon ze zustaly tridy, metody a

No, mne zase moduly pripominaji komponenty :)))

  Petr Vanek           [ duchovni  autor  onikani]
  petr.vanek na ika.cz    [v konferenci python na py.cz]
  ----- www.yarpen.cz --- allmetal.cz ------------
         Kuolema Kaikille (Paitsi Meille)