Re: [python] Python - taková skoro školní úloha

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Červenec 31 21:55:50 CEST 2002

| Odesílatel: Radek Kanovsky <rk na dat.cz>
| Na strance http://www.python.org/doc/current/download.html lze
| najit odkazy na stazeni dokumentace v ruznych formatech (HTML, PDF..).

Díky všem za linky, jo to je ono.

| Vyfiltrovanim nekterych officovskych tagu a stylu se dokument vetsinou
| uplne rozhodi. Prevest takovy dokument na neco rozumneho vyzaduje uz asi
| i praci se styly, ktere tam ten word dava. Pokud z takoveho dokumentu
| jenom vytahnehte obsah <body> a zakomponujete to do sveho designu, je to
| vetsinou katastrofa. Dalsim zadrhelem muze byt kodovani cestiny.
| Sam bych neco takoveho potreboval.

Tak jsem se koukal a on na to existuje do Zope skript, který snad ani není
jenom do Zope ale dal by se použít obecně. Možná by k tomu šlo přidělat i
ono vycucnutí obsahu mezi <body>:

www.zope.org/Members/struktur/HTML2SafeHTML

HTML2SafeHTML allows you to convert arbitrary HTML
code into "well defined" HTML or simple XML.
HTML2SafeHTML is especially useful to convert
Microsoft HTML to standard HTML.
The converter is based on stripogram.

Zdraví JL.