[python] Python - taková skoro školní úloha

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Červenec 31 22:55:24 CEST 2002

On Wed, Jul 31, 2002 at 09:55:50PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> Tak jsem se koukal a on na to existuje do Zope skript, který snad ani není
> jenom do Zope ale dal by se použít obecně. Možná by k tomu šlo přidělat i
> ono vycucnutí obsahu mezi <body>:
>
> www.zope.org/Members/struktur/HTML2SafeHTML
>
> HTML2SafeHTML allows you to convert arbitrary HTML
> code into "well defined" HTML or simple XML.
> HTML2SafeHTML is especially useful to convert
> Microsoft HTML to standard HTML.
> The converter is based on stripogram.

Nezlobte se, ale dovolil bych si takovou malou myslenku, v tento pozdni vecer:
snazil bych se delat veci rovnou "spravne" a neztracet cas a energii
opravovanim chyb druhych. Predpokladam, ze s temito "well misformed" dokumenty
musite pracovat, protoze to produkuji BFU v nejakych, nejspise mlikosoftich,
produktech. A coz jim vrazit do ruky napr. OpenOffice, ktere ukladaji "word
compatible" dokumenty v XML, takze z nich naopak muzete vygenerovat, co presne
chcete vy?

Zkratka, trochu me pripominate toho strycka ze Saturnina, co vybrabel mydlo ze
spiny :-)

--
ViNiL the GNU hippie

Love is staying up all night with a sick child, or a healthy adult.