[python] Dokumenty: glosar

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Květen 2 10:10:01 CEST 2002

Tak jsem dodelal sekci dokumenty a umistil tam glosar Honzi Svece. Takze pokud
jste ho nestihli v mailu, tak ho najdete na webu.

Cimz jsem snad zrusil posledni mrtvy odkaz :-)

Mimochodem, pri pohledu na ten glosar me napadaji 2 veci:
1) Byl bych rad, kdybyste prijali e-mailovy alias na @py.cz, pokud tam budete
mit nejake dokumenty.
2) Take bych uvital, kdybychom stanovili nejakou spolecnou licenci.

Zkratka, moc se mi nelibi, kdyz polovina dokumentu jsou informace o autorovi a
licence...

Co vy na to? Honzo?

Samozrejme nevidim problem napriklad v tom, udelat na webu jakesi domovske
stranky autoru a u dokumentu mit vzdy jen odkaz na tuto stranku, kde si uz
kazdy dopise vsechny mozne informace, co vy na to?

Jo, ten mailovy alias plati samozrejme pro vsechny zajemce (az na vybrana
klicova slova jako root a vinil :-)

--
ViNiL the GNU hippie

Je pozoruhodné, že nejlepšími znalci žen se stávají muži až ve
věku, kdy už jim to není nic platné.
               -- XY