[python] Re: [python] Dokumenty: glosar

Jan Svec honza.svec na seznam.cz
Čtvrtek Květen 2 12:07:35 CEST 2002

Dne 2. květen 2002, <python na zagamma.cz> napsal:

> Mimochodem, pri pohledu na ten glosar me napadaji 2 veci:
> 1) Byl bych rad, kdybyste prijali e-mailovy alias na @py.cz, pokud tam budete
> mit nejake dokumenty.
> 2) Take bych uvital, kdybychom stanovili nejakou spolecnou licenci.
>
> Zkratka, moc se mi nelibi, kdyz polovina dokumentu jsou informace o autorovi a
> licence...

Licence - s ni mozna budou trosku problemy. Nejsem pravnik, takze do toho
nevidim. Ptal jsem se tady, jestli nekdo nema pravnika znameho, ktery by
poradil. Treba nevim, jestli, kdyz prelozim dilo pod jinou licenci nez GPL a
sam
ho publikuju pod GPL - je to spravne? Take jsem slysel nejake dohady o tom, ze
GPL v ceskem prostredi moc nezmuze.

> Samozrejme nevidim problem napriklad v tom, udelat na webu jakesi domovske
> stranky autoru a u dokumentu mit vzdy jen odkaz na tuto stranku, kde si uz
> kazdy dopise vsechny mozne informace, co vy na to?

Jasne ze beru, protoze ja jsem tak trochu "bezprizorni" web-user, ziju po free-
webech apod. Je to slozita situace a snad se trochu zmeni, az odejdu ze skoly.
Takze mail-alis beru a web-place klidne taky.

Takze, muzes mi prosimte vytvorit alias honza odkazujici na muj mailik tady
na seznamu (doufam, ze docasne). A jestli budes delat misto pro web, muzes mi
take vytvorit neco jako www.py.cz/~honza. Diky, pripadne se domluvime po
soukromem mailiku.

> Jo, ten mailovy alias plati samozrejme pro vsechny zajemce (az na vybrana
> klicova slova jako root a vinil :-)

Chapu :)

--
S pozdravem