[python] loiweb

.::Milan Toma::. toma na mppserv.utc.sk
Středa Květen 22 11:25:01 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002, Tomas Dermisek wrote:

> dobry den,
>
> ako uz pisal pan Milan Toma, nasa firma sa doteraz zaoberala vyvojom
> internetovych aplikacii prevazne v php, asp a asp.net. v sucastnosti vsak
> rozsirujeme spolupracu s nasim rakuskym partnerom, ktory vyvija projekty na
> platforme python/ZOPE.

ano pan Dermisek, viem o tom, ze uz ste si nasli cloveka, ktory Vam
rozbehne to pythonovske oddelenie, moj kolega sa uchadza o teraz Vami
ponukane miesto. chcel by som vediet, ci ste si niekoho zaucili, alebo ste
nasli niekoho, kto o tom nieco vie?

> aby sme mohli rozsirit nas tim zopistov, hladame novych spolupracovnikov.
> takze v pripade, ak mate niekto zaujem o pracu v bratislave na projektoch v
> prostredi python/ZOPE, kontaktujte nas prosim na doleuvedenej adrese.

Kolko miest ponukate, stali plati, ze mate zaujem o 2-3-och
programatorov?