[python] loiweb

Tomas Dermisek dermisek na loiweb.com
Středa Květen 22 15:16:11 CEST 2002

1,
kolega brano za uz mesiac aktivne zucastnuje na vyvoji a momentalne na
nasadeni konkretneho projektu. velmi rychlo sa zapracoval a mozem povedat,
ze zope ovlada na velmi dobrej urovni.

2,nas sucasny ciel je vytvorit asi 5 clenny tim, takze hladame novych ludi.
samozrejme dufame, ze sa spolupraca rozsiri, takze konecne cislo sa moze
este zvysit.

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz]On Behalf Of
.::Milan Toma::.
Sent: 22. maja 2002 11:25
To: python na py.cz
Subject: [python] loiweb

On Tue, 21 May 2002, Tomas Dermisek wrote:

> dobry den,
>
> ako uz pisal pan Milan Toma, nasa firma sa doteraz zaoberala vyvojom
> internetovych aplikacii prevazne v php, asp a asp.net. v sucastnosti vsak
> rozsirujeme spolupracu s nasim rakuskym partnerom, ktory vyvija projekty
na
> platforme python/ZOPE.

ano pan Dermisek, viem o tom, ze uz ste si nasli cloveka, ktory Vam
rozbehne to pythonovske oddelenie, moj kolega sa uchadza o teraz Vami
ponukane miesto. chcel by som vediet, ci ste si niekoho zaucili, alebo ste
nasli niekoho, kto o tom nieco vie?

> aby sme mohli rozsirit nas tim zopistov, hladame novych spolupracovnikov.
> takze v pripade, ak mate niekto zaujem o pracu v bratislave na projektoch
> prostredi python/ZOPE, kontaktujte nas prosim na doleuvedenej adrese.

Kolko miest ponukate, stali plati, ze mate zaujem o 2-3-och
programatorov?