[python] Re: komercni projekt vedle ciste nekomercniho py.cz

Petr Ocasek oci na pef.czu.cz
Pátek Květen 24 12:43:20 CEST 2002

Ahoj,

Petr Vanek se ptal na podminky:

- osobne jsem ochoten jakkoli vyjit vstric cemukoli, co mne nebude stat
prilis casu, nebot podobne jako ViNiL a dalsi je ted a jeste mesic bude
cas zkousek ;o(
- nebude mne to stat moc penez, pac v soucasne dobe na to fakt nemohu
doplacet

Ale:
V soucasne dobe mame dva servery u IOL, treti u Contactelu, behem
leta pribudou dalsi dva... Takze by nemel byt problem jeden (ze zacatku ;o)
vyuzit pro testovani aplikaci nebo i komercni aktivitu...

Naklady na provoz by mely byt minimalni, v radu stokorun... ;o)

Takze???

--
S pozdravem Petr Ocasek
technicka podpora / sprava unix