[python] Re: komercni projekt vedle ciste nekomercniho py.cz

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Květen 24 19:14:27 CEST 2002

On Fri, May 24, 2002 at 12:43:20PM +0200, Petr Ocasek wrote:
> Ale:
> V soucasne dobe mame dva servery u IOL, treti u Contactelu, behem
> leta pribudou dalsi dva... Takze by nemel byt problem jeden (ze zacatku ;o)
> vyuzit pro testovani aplikaci nebo i komercni aktivitu...

...No, ja jsem myslel, ze jako "ukazkova plocha" by mohlo slouzit py.cz... Ja
vim, ze tam ted nic moc neni, ale pristi tyden tam bude nova verze (vic featur
a kompletne prepsany). A prespristi tyden by to melo snad bezet take na
nejakem lepsim zeleze (to je jediny problem, ale jak rikam, neco lepsiho
bude -- ale samozrejme, kdybyste chtel nekdo nejake zelezo venovat, tak budu
pochopitelne rad :-)

A k nejake spolupraci... ja se vubec nebranim a naopak bych byl rad, kdybyste
k tomu meli nejake pripominky, Napr.: chtel bych tam nejakou web zope aplikaci,
treba webmail. Nebo: nechces mi dat konto, rad bych tam provozoval takovyhle
projekt... apod.

--
ViNiL the GNU hippie

Vote anarchists!