[python] py.cz

Jan Svec honza na py.cz
Čtvrtek Listopad 28 14:21:14 CET 2002

On Wed, 27 Nov 2002, ViNiL wrote:

> [...]
> Zaroven jsem ale zjistil, ze tu vznika projekt zug.cz (tedy Zope User Group),
> vedeny prave Davidem Pravcem a tak jsme se sesli a dohodli se predbezne na
> tom, ze spojime sve sili. V praxi to asi/mozna/nejspis bude vypadat tak, ze
> David se bude starat o bezici Cesky Plone pro py.cz i zug.cz a ja se budu
> podilet jen na tvorbe obsahu a naopak ja se bude starat o konference a podobne
> veci.
> To take naznacuje, ze veskere Zope specificke veci, naleznou jaksi
> konkretnejsi umisteni na zug.cz v ramci jakesi rodiny py.cz.

Super napad! Dival jsem se na ZUG.cz a ten design webu je
fakt peknej. Tleskam konstruktivnim navrhum. Jedinej dotaz,
kdy to hodlaj dat dokupy?

> Maj k tomu nejaky komentare? (Ano, napad s onikanim se mi moc libi...)

Onikani je fakt pekna vec, zavedeme ho v ramce python na py.cz
standardne a uz nikdy nebudou vznikat nedorozumeni odhledne
tykani|vykani. Mozna by to mohli zavest i jako pozadavek do
noveho glosare (tj. neco na zpusob "PyCZ doporucuje svym
clenum onikani v ramci konference python na py.cz"), kdyz uz se
dohadujou nad jedinou predlozkou pred zasobnikem :)

--
S pozdravem
Jan Svec

<honza na py.cz>