[python] trim

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Listopad 4 15:05:09 CET 2002

| Odesílatel: Dan Holešínský <daniel.holesinsky na gmx.net>
| PS: Pythonu zdar. Programovani v nem je pekna labuz :-))

Asi jsem natvrdly (mozna je to i vekem), protoze je mi mnohem blizsi
programovani ve srojaku (tedy mam tabulku s instrukcema a hledam jeji kod v
hexa), ale python mi nejak vubec nejde. V zope delam uplne vsechno pres
dtml a co jen trochu zavani pythonem, od toho jdu pryc.

Neni nejaka literatura, ktera by mi tento styl programovani nalila do
hlavy? (jde mi hlavne o zope-python tj. python ve spojení se zope). Anebo
ze bych presvedcil zamestnavatele na nejaky kurs (ale aby mi k necemu byl!
- proste styl programovani ala python nebo ala C mi nejde)?

Civel jsem do python tutorialu (tedy tenkrat jeste anglickeho), ale tam je
to podane skoro jakoby to byl basic/pascal. Jenze neni, zope-python umi
veci, o kterych se mi jeste ani nezda. A je to jen tim, ze jsem dodnes nic
z pythonu nepochopil (nemyslim tim tutorial, ktery je por mne naho*no). V
dokumentaci k zope je plno veci, ktere se daji obslouzit z pythonu, jenze
JA NEVIM JAK (vetsinou).

Je nekde neco polopatickeho pro cloveka ktery je z tohoto pohledu "stara
struktura"?

Diky moc, JL.