[python] python v asp, obsluha hodnot z formulare

Ing. Lubomír Kamenský kamensky na promedia.cz
Středa Listopad 6 11:19:11 CET 2002

Preji hezky den,

cetl jsem archiv, ale do pythonu v asp tu asi jeste nikdo nevrta, ja jsem uplne na zacatku a hned jsem narazil na zrejme trivialni problem. Potrebuji zpracovat hodnoty z formulare, takze zavolam
Request("txtName") a potrebuju s tim dal pracovat, tak dam str(Request("txtName")) no a vyhodi to chybu, znak mimo sadu, jasne jsou tam ceske znaky takze 128 znaku nestaci, prvni co me napadlo je zkusit unicode(Request("txtName"),"cp1250") jenze to taky vrati chybu zase jinou, tak nevim, co s tim..

L. Kamensky