[python] zope aplikace [stredne dlouhe]

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Září 23 12:02:09 CEST 2002

On Sun, Sep 22, 2002 at 08:21:38PM +0200, Petr Vanek wrote:

> si ted se zopem hraju, a mam pekny hokej v uzivatelich
> a pravech.
>
> vytvorim uzivatele, dam mu prislusnou skupinu (roli),
> a presto se pod nim nejde prihlasit. take pridelovani
> jednotlivych prav je ponekud tezkopadne...

Co si predstavujes pod pojmem "prihlasit se"? Mas pravo na nejake akce (jako
pristup k ZMI, pristup k SQL akcim a tak), ale pojem "prihlasit se" je jaksi
zavadejici.
(Ono pravo "can login/logout" jes spise pro urceni roli, ktere muzes pouzit
jen pres "proxy system".)

> btw na uzivatele asi pouziju MySQL User Folder. jsou s tim
> nejake problemy?

To ne, ale vice se mi libi General User Folder (GUF) a ty tri metody si napisu
sam. MySQL User Folder dela veci, ktere se mi moc nelibi a nedela ty, ktere
bych chtel.

> nebo napr nahraju dokument (pdf), jenze zope nepozna
> patricne mime, pouzije octet-stream. to pri downloadu
> nevadi, ale jen pokud pri zadavani nevyplnim ID, pokud
> ano - pri downloadu browser mime nepozna.\

tusim, ze existuje nejake produkt "pdf dokument", ale v principu bych to spis
prohnal pres 'file' a nastavil mime sam.

> existuje nekde v dokumentaci vypis objektoveho
> modelu (stromu) zope?

Mno, prestoze se mi to zprvu nezdalo, takovy ten vnitrni "java" help, je velmi
pouzitelny. Jinak existuji i nejake "dokumentacni produkty", ale nic moc.

> uf. jde mi z toho hlava kolem...

To me taky ;-)

--
ViNiL the GNU hippie