[python] zope aplikace [stredne dlouhe]

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Pondělí Září 23 15:31:22 CEST 2002

On Po, 2002-09-23 at 12:02, ViNiL wrote:

> Co si predstavujes pod pojmem "prihlasit se"? Mas pravo na nejake akce (jako
> pristup k ZMI, pristup k SQL akcim a tak), ale pojem "prihlasit se" je jaksi
> zavadejici.

pokus - vytvorim uzivatele (pod superuserem) a priradim mu
role manager i  owner. pricemz na folder ma manager pridelena
vsechna prava. presto se do te slozky pod vytvorenym uzivatelem
neprihlasim.

> To ne, ale vice se mi libi General User Folder (GUF) a ty tri metody si napisu
> sam. MySQL User Folder dela veci, ktere se mi moc nelibi a nedela ty, ktere
> bych chtel.

k tomu se dostanu pozdeji. a to si teprve uzijete :)))

> Mno, prestoze se mi to zprvu nezdalo, takovy ten vnitrni "java" help, je velmi
> pouzitelny. Jinak existuji i nejake "dokumentacni produkty", ale nic moc.

hm. mne jde o to, ze potrebuju proste takovy souhrn vsech
metod a preddefinovanych vlastnosti zakladnich objektu, a
ne kvadriliony tutorialu :)

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------