[python] zope aplikace [stredne dlouhe]

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Září 23 13:56:27 CEST 2002

On Mon, Sep 23, 2002 at 03:31:22PM +0200, Petr Vaněk wrote:
> pokus - vytvorim uzivatele (pod superuserem) a priradim mu
> role manager i  owner. pricemz na folder ma manager pridelena
> vsechna prava. presto se do te slozky pod vytvorenym uzivatelem
> neprihlasim.

co presne znamena "neprihlasim"?

> hm. mne jde o to, ze potrebuju proste takovy souhrn vsech
> metod a preddefinovanych vlastnosti zakladnich objektu, a
> ne kvadriliony tutorialu :)

To u produktu, ktery se neustale meni a vyvyji pod rukama a jeste si ho kazdy
customizuje podle potreby, pujde dost tezko ;-) Ale jak rikam, ten vnitrni
java help prinasi vic informaci, nez se na prvni pohled zda...
Jinak je take dobre si precist ZopeBook a ZopeBook2 a pak budes chytrej jako
radio ;-)

--
ViNiL the GNU hippie

Dílo tištěné pouze velkými písmeny se těžko čte. Právě tak život ze samých
nedělí.
		-- Paul