[python] instalace python pod Apache (Windows)

Martin Zelenka martin.zelenka na worldmail.cz
Středa Duben 16 08:23:37 CEST 2003

V> Tady by to chtelo asi trosku vic informaci. Predpokladam, ze se bavime o
V> mod_python. Co presne znamena "nejak mi to nechce chodit"? :-)

Jsme greenhorn:) a tak se omlouvam za nepresne formulace. Jde mi o to
spoustet scripty .py v prohlizeci podobne jako napr. .php (to mi
funguje - nastaveni v konf. souboru Apache+instalace PHP).

Martin                            mailto:martin.zelenka na worldmail.cz