[python] instalace python pod Apache (Windows)

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Středa Duben 16 08:30:08 CEST 2003

On 16 Apr 2003 at 8:23, Martin Zelenka wrote:

> Jsme greenhorn:) a tak se omlouvam za nepresne formulace. Jde mi o to
> spoustet scripty .py v prohlizeci podobne jako napr. .php (to mi
> funguje - nastaveni v konf. souboru Apache+instalace PHP).

Tak napred se rozhodnout, zda to chces spoustet jako CGI - klasika,
jednodussi, nebo jako modul apache, ktery jak jsem prave ted zjistil
existuje (nabizi vice moznosti, ale musis mit ten modul, coz asi nemams).

Takze pro CGI musis rict apachi, aby pripony *.py nejak spoustel
To by melo jit timto nastavenim:
AddHandler cgi-script .py

Druhou otazkou je, jak apache pozna, cim ma ten soubor spustit.
Standardne nacte zacatek souboru a v nem najde #!cesta k pythonu
ta cesta je ale linuxacka a tak ti moc nepomuze. bud ji prepises, anebo
jinym nastavenim (ted nevim jakym) primejes apache, aby si precetl z
registru windows, s jakym programem mas asiciovane spousteni souboru typu
.py a ten spusti.

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague