[python] email.seznam.cz a preklad "How to Think Like a ComputerScientist"

Petr Prikryl Prikryl na skil.cz
Čtvrtek Srpen 14 08:17:01 CEST 2003

Jakub Hegenbart psal...
> [...] Momentalne si tak trosku prekladem SW (a Star Treku ^_^)
> privydelavam na notebook, tak mne napadlo, ze zareaguji na
> cisi nedavnou vyzvu ohledne prekladu knihy "How to Think Like
> a Computer Scientist" (nalezeno v archivu}, kterou jsem pri
> teto prilezitosti sice videl poprve, ale vypada zajimave. [...]

Osobně to vidím tak, že se tím asi moc přivydělat nedá.
Je to spíš aktivita typu "programátorský národ sobě". Kniha
je publikována pod GPL (nebo podobnou licencí) a výsledek
musí být pod stejnou licencí dán k dispozici. Je to kniha
celkem rozsáhlá a jako učebnice by měla být přeložena přesně
a kvalitně. Možná by to mohla být práce pro více lidí, ale
jeden člověk by tomu asi dal jednotnější formu. Každopádně
bude takový překlad trvat delší dobu. Vidím to spíš
na někoho z akademického prostředí, kdo to bude asi navíc
chtít přizpůsobit vlastní výuce.

Petr

--
Petr Prikryl (prikrylp at skil dot cz)