[python] Kde najdu navod pro praci se svym obsahem na www.py.cz?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Srpen 20 22:32:34 CEST 2003

Zdravicko,

pokud je locales v poradku nastavene a nepouzivate ten zmrseny kod co je u
plone, tak nikdy. Spis me vytocilo, ze mi z textu

dddddddd

17 km

ddddddddd

	udelal

dddddddd

1.  km

ddddddddd

ale to se vyresilo upravou na

17km

Jinak mi v STX jedou weby do kterych by to clovek vubec nerekl, takze se da
pouzivat naprosto univerzalne. Existuje pro nej i patche co se tyce prace s
obrazky (MNOHO prace s obrazky, nejen ten jeden...).

Fakt ale je, ze zmeny, ktere jsem asi behem roku udelal "aby mi to
fungovalo jak chci ja" uz si ani v podstate nepamatuji, takze se zuby
nechty ;-) branim prechodu na vyssi verzi.

JL.

Odesílatel: ViNiL <vinil na zagamma.cz>

http://plone.org/documentation/book/10

Bohuzel, Cestina zpusobuje nekdy problemy :-( Cekam porad na nejakou
patch a ta nejde a nejde ;-)