unicode stx patch Was: [python] Kde najdu navod pro praci se svym obsahem na www.py.cz?

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Srpen 21 08:23:27 CEST 2003

Ondřej Surý wrote:
> Tak to mate nejake divne Plone, protoze me to funguje.  Unicodovy cesky
> text se v poradku zpracovava (tabulky, nadpisy a tak...)

Tak ne, tak nemam nastesti nic divneho ;-) Ono to funguje, jenom jsem si
toho neracil vsimnout -- dokument je samozrejme treba znovu ulozit, aby
se stx prevedlo na html...

Takze na www.py.cz uz funguje stx s Cestinou ohne problem.

Diky.

--
ViNiL the GNU hippie

"Já tomu rozumím," usmál se Dvoukvítek. "Přes zeď a hurá do osvětlených
hospůdek a vinárniček, k pití, zpěvu a recitování veršů, co?"
"No, skoro," zabručel Mrakoplaš, "jen bys z toho musel vynechat
ten zpěv a verše."
                 -- T. Pratchett: Lehké fantastično