[python] konstanty

michal na plovarna.cz michal na plovarna.cz
Čtvrtek Srpen 21 12:43:27 CEST 2003

Ne o globalni promenne mi nejde...
Byl jsem zvykly napsat si v C makra nebo konstanty, ve kterych jsem mel
vsechny hlasky, co program v pripade problemu chrlil na uzivatele. Pokud
jsem pak nejakou chtel zmenit, upravil jsem jen obsah urciteho makra nebo
konstanty na JEDNOM miste a hotovo.
Jde mi o to, abych nemusel delat pripadne opravy na ruznych mistech
zdrojaku, ale pouze na jednom miste, kde budou akumulovany vsechny
hlasky...

Myslim ze v pripade Pythonu by reseni mohlo vest k setrojeni tridy se
vsemi systemovymi hlaskami a pak s pomoci nejake metody (s parametrem id
hlasky) vypisovat kecy na obrazovku....

Diky
msgre