[python] LaTeX & PDF - problemy

Jan Svec honza na py.cz
Pátek Srpen 22 11:05:05 CEST 2003

Ahoj,
  pracuji na lepsi prekladu tutorialu, ale v soucasnosti mi ho trosku
zkomplikoval jeden problem. Presel jsem k jine distribuci tucnaka.
Puvodne jsem mel Mandrake 8.0, ted jsem si poridil Debiana 3.0.
Nainstaloval jsem si balicky jako tetex-bin apod, preklad obycejneho DVI
prosel, ale kdyz jsem chtel neco jako 'make pdf', nepodarilo se.
  Pripominam, ze pracuju se zdrojakama dokumentace presne tak jak jsou v
originalni distribuci Pythonu, jen jsem udelal male upravy, aby to
prekladalo jen tutorial.
  Zjistil jsem, ze problem je nekde uvintr hypertextovych odkazu. Kazdy
tag \url{...} mi to oznacilo jako spatny, zkusil jsem teda vsechny
odstranit, ale zhavarovalo to stejne pri generovani obsahu (ten v PDF
verzi je samy hypertext). Muzete rict, co kde, jak a za kolik (dofam ze
zadarmo :)

PS: V Mandrake mi odmital funkci latex2html, tady funguje temer
bezvadne.

--
S pozdravem
Jan Svec