[python] Pomozte mi prosim s optimalizaci primitivniho kodu

Chrabros chrabros na seznam.cz
Pátek Srpen 22 11:05:05 CEST 2003

Ahoj,
napsal jsem svoji prvni aplikaci v Pythonu, tak me prosim nekamenujte.
Mam jen jeden problem a to, ze cteni a zpracovani cca 10 MB souboru
trva asi pul minuty, coz je vecnost. Zrejme jsem pouzil hloupou
datovou strukturu.
Muzete mi prosim poradit, jak zoptimalizovat tenhle kousek kodu?
Predem diky.

 Dalibor

while y<maxY :
  x=0
  line = file.read(maxX*2)
  while x<maxX :
    val   = ord(line[x*2+2])*256 + ord(line[x*2+3])
   ... tady uz jsou jen nejaky podminky,
   ... ktere pocitaji cetnost hodnot val
    x=x+2
y=y+2

Mam pocit, ze vyuziti stringu line asi dela nejvetsi
problemy, ale jak to udelat jinak?