[python] kritika slovniku terminu Pythonu

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Pátek Srpen 22 11:05:15 CEST 2003

>... a pak si myslim ze se nebude
> hodit na nic jineho nez hrani. A nebo je cilem moderni dynamicky jazyk
> pro snadny a rychly vyvoj skutecne pouzitelneho software a pak tam
> takove vci patri.

Ja si opravdu nemyslim, ze zvlaste u vetsich projektu je hlavnim cilem
"nabusit" kod co nejrychleji. Jinak Python svoji pouzitelnost podle me
dokazal na projektech typu Zope a dalsich. To se o jinych jazycich, ktere se
vynaseji az do nebes, casto rici neda.

> Jeste jedna vec mi na Pythonu chybi a at hledam jak hledam, nenachazim
> reseni. Chtel jsem udelat program, ktery by fungoval v textovem rezimu a
> byl prenositelny mezi windows a linuxem. Byl jsem velmi prekvapen, ze
> Python pod windows neumi curses a ani jej tomu nelze naucit. Nenasel
> jsem ani zadnou jinou univerzalni "TUI" knihovnu. Mel by pro me nekdo
> nejakou radu jak na to?

To bohuzel nevim, ale mozna cygwin verze Pythonu rozhrani pro curses ma.
V opacnem pripade se o to muzete pricinit. :-)

> Petr Mach

S pozdravem

	Jarda Pachola