[python] kritika slovniku terminu Pythonu

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Pátek Srpen 22 11:05:16 CEST 2003

On Út, 2002-12-17 at 22:08, Jan Samohyl wrote:
> Ahoj,

> Ja s tim taky souhlasim, ale zajimalo by me, co vas primelo k tomu,
> prejit od Smalltalku k Pythonu? Pred casem me nekdo
> premlouval do Smalltalku, a ja musim uznat, ze nejlepsi,
> co jsem mu mohl rict bylo, ze se mi to zda srovnatelne, a kdybych uz
> neumel Python, tak bych se na ten Smalltalk rozhodne podival..

nekdy na zacatku konference jsem to uz rozebiral, ale kdyz sve namitky
shrnu tak mi na smalltalku (cincom):
- neexistence dostatecne dokumentace, resp jakekoliv dokumentace :)
- neexistence vazeb na nativni GUI
- zbytecne velky moloch
- pro mne stale jeste prilis neuchopitelna syntax
  (zacinal jsem klasicky pres c-like jazyky)

i kdyz, ted nedavno jsem se rochnil v nove verzi visualworks+visualwave
a:
a) "se visualwave zacina pomalu blizit zope" :)
b) ohrome mne to bavilo :))

ale nic to nemeni na namitkach, zejmena ohleden dokumentace
komponent

         Petr Vanek
      petr.vanek na ika.cz
  ----- www.yarpen.cz --------