[python] kritika slovniku terminu Pythonu

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Pátek Srpen 22 11:05:16 CEST 2003

Dne út 17. prosinec 2002 23:50 Jan Jakubuv napsal(a):

> pro strucny seznam mluvi ale i to, ze se tento preklad pouzava v jinem
> programovacim jazyce (Haskell). no a taky si uvedomte, ze tato konstrukce
> neni zadna trivialita a rozhodne si nemyslim, ze by se mel hledat preklad,
> ktery by se ji snazil vystihnout jiz dvouslovnym nazvem.

Ale jo, proc ne, pokud se to vam ostatnim libi. Ja akorat, ze pod pojmem
"strucny seznam" bych si predstavil spis neco jako [1, 2, 3]. Jenom tak pro
zajimavost, v Haskellu je to v anglictine taky "list comprehension"?

> Dale co se tyce Pythonu tak take jednou jeho krasnou vlastnosti jsou rysy
> funcionalniho programovani jako prave strucne seznamy, lambda abstrakce,
> funkce typu filter a map.

Tak, tak. :-)

Jarda