[python] modul curses

jarda j_p na centrum.cz
Pátek Srpen 22 11:05:20 CEST 2003

Jenom pro pripad, ze byste nevedel, co je cygwin (coz nepredpokladam) - je to
soubor unixovskych utilit pro win32, je k dispozici zdarma (asi pod GPL) a
obsahuje takove veci jako bash, gcc, python, perl, X server a mnohe dalsi.
Myslim, ze se da snadno vygooglovat, projekt ma zrcadlo i nekde v Ceske
republice, zdrojove kody jsou prilozeny.

Jarda