[python] modul curses

Petr Mach gsl na seznam.cz
Pátek Srpen 22 11:05:21 CEST 2003

jarda wrote:
> Neberte si to nijak osobne, ale vas pristup je zvlastni. Chcete pouzivat
> vyvojove nastroje, ktere dal nekdo zadarmo k dispozici, pravdepodobne k
> vyvoji komercnich aplikaci, ale odmitate hnout prstem, kdyz se vam neco zda
> nedodelane. Zkousel jsem v minulych dnech schvalne cygwin, kde je Python
> verze 2.2 a podporu curses v Pythonu obsahuje. Nevim, jestli bych to
> upravoval dve hodiny nebo vic, ale kdybych to potreboval, uz by mi to davno
> fungovalo.
>
> Jarda Pachola

Neberte to osobne ani vy, ale i me vas pristup pripada zvlastni. Ja to
totiz neslysim poprve. Ja rozhodne neodmitam hnout prstem, ale nemuzu
jednoduse delat vsechno. To bych si musel psat pro linux ovladace,
rozsireni do pdfTeXu, rozsireni do OpenOffice, Gimpu, musel bych
si napsat nejaky program typu Adobe Ilustrator, musel bych se podilet
na vyvoji linuxove distribuce, na upraave XFree86 a mnoho dalsiho.

Jen potom nevim, kdy bych vlastne pracoval. A cena me vlozene prace by
byla mnohem vyssi, nez kdybych si koupil komercni reseni od MS. Ja to
potrebuju, ale neumim delat binding ceckovych knihoven do pythonu.
Jestli je to pro nekoho dvouhodinova malickost, jsem ochoten mu za
tu praci zaplatit a verejne ji poskytnout, co ode mne chcete vic?