[python] Re: OT: Jak dlouho kdo delate s Pythonem?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 22 11:05:42 CEST 2003

: Odesílatel: Jan Novák <jan.novak na topinfo.cz>
: Ja s Pythonem pracuji asi 3 roky.

No a ja zase s nim jeste ani nezacal :o)

Takze, s cim s nim muzu zacit, nejlepe v cestine a nejlepe free?
Cesky kurs k pythonu mam dokonce i vytisteny, ale to mi v podstate nic co
potrebuji nereklo.

Takze abych byl presny, nejde mi o python jako takovy, ale o zope/python,
tedy takova va "vyssi divci" kolem pythonu, jeho konvenci zapisu atd.,
pokud mozno pro cloveka co ma sklony k proceduralnimu programovani nez
objektovemu.

Dekuji,

             Jaroslav Lukesh, K-net