[python] Boa Zope a diakritika

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 22 11:05:42 CEST 2003

A co ma se Zope spolecneho Boa? (tedy krome toho ze oba umi odpovidat na
HTTP pozadavky)

Musite definovat pri spousteni z2.py promennou -L ""

Vice viz dokundamentace v z2.py ohledne locales. Jo, a ktery Zope? 2.5.1
umela pracovat s dia bez definice locales bez problemu, jen STX s ni mel
problemy. Jak 2.6+ netusim, nemam.

JL.

Odesílatel: Matej Pivoluska <pivoluska na matfyz.cz>
rad by som sa spytal, ci sa da nejakym sposobom zpojazdnit diakritika medzi

Zope a Boa? Ak chcem otvorit nejaky dokument zo Zope s diakritikou, tak to
hlasi parser error, ak ho tam chcem ulozit, tak hlasi internal server
error.