[python] Editory /WAS: globalni promenne/

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Červen 18 17:58:27 CEST 2003

> Pouzivejte editor VIM.

Nezbyva, nez se pousmat.

Musim konstatovat, ze podpora editace Pythonovskych zdrojaku mi obecne
prijde velice spatna.

ViM a Emacs, prestoze oba umim pouzivat a ViM aktivne pouzivam na jine
veci, prinaseji cokoliv jenom ne prehlednost a pohodli. Ostatni ciste
editory umi tak maximalne jednotne odsazovat a zvyraznovat syntax. Co by
taky mely umet jineho...

V oblasti IDE je to taky bida: IDLE funguje rozumne jen pod Wokny a v
ISO-8859-1 prostredi, Eric je takova znouzecnost a dalsi, leckdy
komercni IDE, jsou jen IDLE v hezcim kabatu.

To nema byt pokus o flamewar, ale postesknuti. Nejsem zacinajici
programator, ani klikac a nemam realny problem s tim pouzivat libovolny
z vyjmenovanych nastroju -- jen s nimi nejsem spokojen.

Co si o tom myslite vy?

--
ViNiL <vinil na zagamma.cz>
Zagamma Labs