[python] Editory /WAS: globalni promenne/

Petr Vaněk petr.vanek na ika.cz
Středa Červen 18 18:06:56 CEST 2003

Dne st 18. června 2003 17:58 ViNiL napsal(a):
> [...]

<spatne humorna narazka>
ano, a dopadnete jako ja - bezvlasy neurotik :)))
</spatne humorna narazka>

> Musim konstatovat, ze podpora editace Pythonovskych zdrojaku mi obecne
> prijde velice spatna.

ano

> ViM a Emacs, prestoze oba umim pouzivat a ViM aktivne pouzivam na jine
> veci, prinaseji cokoliv jenom ne prehlednost a pohodli. Ostatni ciste
> editory umi tak maximalne jednotne odsazovat a zvyraznovat syntax. Co by
> taky mely umet jineho...

s tim souhlasim

> V oblasti IDE je to taky bida: IDLE funguje rozumne jen pod Wokny a v
> ISO-8859-1 prostredi, Eric je takova znouzecnost a dalsi, leckdy
> komercni IDE, jsou jen IDLE v hezcim kabatu.

idle ne - tudy cesta nevede. eric je dobry, akorat ze debata s autorem je
nekdy *ehm* zvlastni (kdo potrebuje zalamovat radky, ze vinile? :)),
black adder jsem nemel moznost vyzkouset.

a jeste ad eric - jak jsou na tom ostatni debuggery?

osobne jsem se zakorenil v kate (s doplnky), ale je pravda, ze uz dlouho
jsem nic vetsiho nepsal.

> Co si o tom myslite vy?

myslim si, ze by lide meli vice cvicit. a udrzovat head CVS vetve programu
kompilovatelne, protoze opak mne zabiji...

--
Petr Vanek --------------
petr.vanek [at] ika [dot] cz