[python] Oficialni oznameni

Petr Mach gsl na seznam.cz
Středa Březen 12 17:21:18 CET 2003

> Leda zase nejakym chytrym zpusobem rozpoutat diskusi, jestli
> se v Pythonu da programovat objektove :) to by se pak urcite
> nekteri upsali k smrti.

Jestli jde o rozpoutani flamewar, tak tu ja klidne zase rozpoutam,
to mi docela jde :-).

Jinak ja, kdyz jsem se sem prihlasil, tak jsem byl celkem zmateny vasi
mluvou, onikanim. Ono nektere narocnejsi veci je tezke pochopit i tak,
natoz kdyz to nekdo jeste przni onikavym vyjadrovanim. To je myslim
jedna z pricin, proc sem mnoho lidi nenapsalo i kdyz se sem prihlasili.

Petr Mach